Klant Contact Centrum: T 088 - 6670066  *  WhatsApp: +31 630582369

Aan het woord

De laatste jaren is er in de stomazorg veel bezuinigd. Hoe speelt Welland hier op in?

Om in te spelen op de bezuinigingen in de stomazorg, proberen wij ons prijsniveau voor alle partijen in de markt interessant te houden. Wij menen met de huidige prijzen dan ook een antwoord te kunnen geven op de prijssystematiek van zorgverzekeraars. Verder leggen wij de nadruk vooral op het inzetten van onze huidplaat zonder al te veel gebruik van accessoires. Wij zijn hierin erg succesvol met de huidplaat met Manuka honing.

Voor Welland staat keuzevrijheid hoog in het vaandel. Kunnen zorgprofessionals ieder product voorschrijven en stomadragers ieder product kiezen wat ze willen?

Jazeker! Wij hebben dusdanige afspraken gemaakt met alle Medisch Speciaalzaken dat al onze producten goed verkrijgbaar zijn. Verpleegkundigen en stomadragers zullen in principe dus geen belemmeringen moeten ondervinden om onze producten te bestellen.

Hoe is het met de verkrijgbaarheid van de materialen van Welland?

Continuïteit is voor ons een zeer belangrijk uitgangspunt. Wij zetten in op volledige verkrijgbaarheid van al onze materialen. Kwaliteit van product, maar ook kwaliteit van leveren. Partnership met de Medisch Speciaalzaken, zodat zij op een verantwoorde wijze onze materialen kunnen leveren.

Worden alle materialen van Welland vergoed?

Alle materialen van Welland worden vergoed. Alleen remover doekjes en remover spray niet.

Wat moet een stomadrager doen als hij/zij meent ergens recht op te hebben, maar dit product niet (tijdig) geleverd krijgt?

Ons advies is dan om direct contact met ons op te nemen. Wij hebben een eigen logistiek centrum in Heteren met meer dan voldoende voorraad. Bovendien kunnen wij, in samenspraak met de Medisch Speciaalzaak, materialen ook rechtstreeks leveren.